love forever....
widget

Rabu, 26 Januari 2011

Suzuki Belang R 150 kepunyaan Hizami

Assalamualaikum... Sebulan sudah aku kehilangan Yamaha 135lc yang aku sayang.. Dan hari ini, 27 Januari 2011 aku telah menunggang motorsikal baru yang dibeli dengan duit aku sendiri..,seperti post aku sebelum ini, motor Suzuki Belang R 150 adalah impianku...

hehe korang ada cadangan nama tak untuk motor baru aku ni??

Inilah aku...motor ni terlampau comel..aku yang kecik ni dah nampak besar lak.. *_*


 helmet ni plak aku beli disebabkan minat aku dalam aktiviti berkonvoi dengan rakan-rakanku...minat beb.. bulan ni aku ikat perot makan megi jer la hahaha

akhir kata..pandu cermat jiwa selamat, pandu laju kepala lumat....
kalau kail panjang sejengkal..belilah kail panjang sikit..hohoho 
k daa...


1 comments:

friend book berkata...

BANGGA TU MOTOR CUMAN UNTUK PRIA HIDUNG BELANG

Catat Ulasan